גלעד שליט : לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס.

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה.

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. ×'לע×
×'לע×" שליט עם ראש ×"ממשל×" כל ×"זמן from www.kolhazman.co.il
גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי. נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני .

אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה.

שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה.

נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי.

נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. ×'לע×
×'לע×" שליט ×'ש×'×™ ×"טרור מאז 25 יוני 2006 from mfa.gov.il
הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי. שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו.

גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני .

שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני .

נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .

נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. ×'לע×
×'לע×" שליט ×'לו×'ס from images.globes.co.il
לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי. לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הלך לעולמו. הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן .

הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו .

לפני עשר שנים בדיוק שוחרר גלעד שליט משבי חמאס בעזה, אחרי שמדינה שלמה דאגה לשלומו • שליט כמעט ולא דיבר בתקופה הארוכה הזו, אך לאחרונה הוא השיב . שליט, שזכור כמי שניהל את המאבק לשחרור בנו, שישב בשבי חמאס במשך יותר מחמש שנים, מת בגיל 68 לאחר . גלעד שליט (נולד ב־28 באוגוסט 1986) הוא ישראלי שנחטף בהיותו חייל צהל בשירות סדיר, באזור כרם שלום ב־25 ביוני 2006 על ידי מחבלים פלסטינים, שהשתייכו לארגוני . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה. נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין ביישוב בו . אביו של החייל שנחטף והוחזק יותר מחמש שנים בשבי חמאס נפטר בגיל 68 לאחר שחלה בסרטן הדם. אביו של שליט התמודד בשנים האחרונות עם מחלת הלוקמיה, סרטן הדם • ההלוויה תתקיים במצפה הילה בחוג המשפחה. נועם שליט מת לאחר שחלה בלוקמיה. גלעד שליט, לוחם שיריון, יליד נהריה, גדל והתחנך במצפה הילה שבגליל המערבי.

גלעד שליט : לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס.. הוא ניווט כאסטרטג את המהלך לשחרור גלעד, . נעם שליט, אביו של גלעד שליט, החייל שהוחזק בשבי חמאס יותר מחמש שנים ושוחרר תמורת 1,027 מחבלים, נפטר הערב (רביעי) לאחר כמעט שבע שנים בהן . לפני כעשור, ובמשך יותר מחמש שנים, הוא ניהל מאבק להשבת בנו גלעד משבי חמאס. מוחזק ברצועת עזה בידי ארגון החמאס מאז 25 יוני 2006 (כ. נועם שליט, אביו של גלעד שליט, שהיה בשבי חמאס ושוחרר, הלך הערב (רביעי) לעולמו בתום מאבק במחלה קשה.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama